Dugnad – Årboken!

NSR årbok for 2017 er snart ferdig, men et arbeid gjenstår; oversikten over regattaresultatene for 2017. Dette er en viktig del av årboken, og vi ønsker å få denne listen så fullstendig som mulig. For å gjennomføre dette arbeidet, trenger undertegnede litt hjelp. Jeg inviterer derfor til dugnad på klubbhuset (i peisestuen) tirsdag 23. januar kl 18-20.

Undertegnede vil stille med tre pc’er, men har du en bærbar pc/mac ta den gjerne med, så alle har en maskin å jobbe på. Arbeidet går ut på å skrive inn fjorårets regattaresultater, for alle NSR medlemmer, inn i et skjema som skal trykkes i årboken. Dette er en enkel jobb, men er tidkrevende å gjøre alene. Jo flere vi er til å skrive inn resultatene, jo lettere blir jobben. Jobben kombineres fint med en kopp kaffe og hyggelig samvær! Håper så mange som mulig har anledning til å komme!

Marius H. Johannessen

Redaktør for NSR årbok 2017