Felles kronerulling til ny brygge

Til alle medlemmer.

Det er nok ikke gått mange medlemmene hus forbi, at NSR mistet sin ro-brygge på Bygdøy under storm og springflo i august!

Etter noen forsøk på å redde den gamle betongbryggen,  og undersøkelse av dykkere ble man klar over at det var ingen vei igjen: Den gamle betongbryggen måtte sages opp og fjernes som spesialavfall – noe som naturligvis koster masse kroner, faktisk like mye som en ny brygge.

Og – vi må jo ha på plass en ny brygge, for hva er en roklubb uten ro-brygge!

En ny koster også en masse penger, vi taler om størrelsesorden rundt 250 000 kr.

Alle medlemmene oppfordres til å bidra med store eller små beløp for å hjelpe klubben økonomisk med dette store løftet.

Bli med på den kronerulling som har startet og hjelp klubben i ditt hjerte.

Benytt klubbens vanlige kontonr.  9041 22 47190, merk innbetaling med «Gave til brygge». (Rettelse for tidligere mld: kan ikke vippses.)

Og en glad-melding: En gave til NSR over 500kr  (og under 40 000kr) kan trekkes fra på skatten!

Marianne Lundh

Forretningsfører