Roorientering 2016 – svanesangen

Oslo rokrets’ roorientering nærmer seg slutten!

Det er kort tid igjen til å få tatt de postene man mangler – skjema til å registrere navn og tatte poster henger på oppslagstavla over protokoller og sitter også i MoRo-permen.

Det blir premieoverrekkelse torsdag 24.november k.l 20.00 hos Christiania Roklub, på Toppen.

Den gjeve første premien er et gavekort på kr. 1000, derutover er det massevis av premier til alle deltakere – premier utdeles dog kun til de som er tilstede på CR 24.november!

Så sjekk kartet hvor postene er, hiv deg rundt, ut i båt og få tatt postene du mangler!

*****

Oslo Rokrets arrangerer også i år Roorientering. Benytt sjansen til å ro til steder du ellers ikke ville tenkt på å ro til, eller finn de postene som er i ditt nærområde.

De kreative kan bli kjent med roere fra andre roklubber og ro fra en klubb som ligger i nærheten av postene.

Postene kan tas fra start mai til 15.oktober.

For å finne posten bør man ha et kart, være godt kjent, eller begge deler. Postene er beskrevet kort i listen du finner lenke til nederst. Se også kart under. Postene er spredt rundt i Indre Oslofjord. Kartbok for Oslo eller sjøkart er nok til å finne postene. Trenger man likevel en nærmere forklaring på hvor posten er, kan man sende epost til Jens Petter Koren:  jenspk@student.matnat.uio.no eller ta kontakt på mobil 97115694.

Det er ingen markering eller postflagg der posten er.
Tur og mosjonssjefen i din klubb skal ha beskjed om at du har besøkt poster. Hver klubb setter opp liste hvor Tur og mosjonssjefen kvitterer for hver enkelt deltaker.

Tur og mosjonssjefen i klubben skal sende oversikt over klubbens deltakere og deres antall besøkte poster innen 01.november til Jens Petter Koren på epost jenspk@student.matnat.uio.no

Det vil i november bli avholdt avslutning med premieoverrekkelse. Tid og sted kommer.

Første premien er et presangkort på kr. 1000.

God fornøyelse!

Med vennlig hilsen Oslo Rokrets