News in shorts

Styret har ristet av seg sommerferien, og begynt høstens arbeid. Her er noe fra siste styremøte 16.august.

• Ny driftsavtale for selskapslokalene ser lovende ut for klubbens økonomi, samtidig som driverne (Toma) i samarbeid med klubben har gjort utbedringer i Bodegaen
  • Nytt treningsrom står klart og skal offisielt åpnes den 23.august.
  • Ny juniortrener er på plass, Matti Saborowski som er student ved Idrettshøyskolen, er fra Hamburg men snakker norsk.
  • Dramatisk lynnedslag på Solodden. Svidd av ledninger og et lampefeste, men heldigvis ble det ikke brann.
  • Sigurd Bang 8+ (på Solodden) fikk tidligere i sommer, uvisst hvordan, en skade som når er reparert av materiellsjefen.
  • Styret ønsker å minne om at alle Empacher-båter som ligger utendørs på Årungen må ha trekk på, hvis ikke blir de ødelagt.

Inger S, informasjonsansvarlig