Roerlangrennet!

Oslo Rokrets innbyr til Roerlangrennet 2017 søndag 5. mars kl.11.00

Vandrepokalen ble med NSR hjem i 2016. Skal vi få den med hjem igjen i 2017? Det må roerinnsats til!! Møt opp og gå fo

r klubben!

Startsted/tid: Kl. 11.00 fra Sørkedalen Idrettsforening, Bygdehuset, Sørkedalen (Buss 41 fra Røa til ”Lokalet”, går en gang i timen). Startnummer utleveres fra kl. 09.30 – 10.30 i Gamlestua.

Påmelding: m-lundh@online.no (sett ”roerlangrenn” i emnefelt) HUSK: klubb, samt klassen og distansen du skal starte i. Påmeldingsfrist: Torsdag 03.mars 2017.

Startkontingent: Kr. 0 pr. deltaker. GRATIS.
Etteranmeldinger: Inntil kl. 09.30 søndag 05.mars på sms til 900 36 137
Premier: Premiering i alle klasser. Vandrepokal til den klubb som stiller med flest antall deltakere,
uansett klasse.

Klasseinndeling: Alle går i klassisk stil

Distanse:
Jr. B/C/D, damer og herrer 5km
Jr. A, damer og herrer 10km
U23/Senior, damer og herrer 15km
Elite, damer og herrer 20km
Veteran, damer og herrer 10km
Veteran, damer og herrer 20km
Trim klasse i alle aldre valgfritt, dog minimum 1km
HUSK også ”Kanin”-løype for de minste

Det disponeres herre og damegarderober i underetasje av huset. Etter rennet kan det kjøpes vafler og varme drikke i Gamlestua i 1.etasje. Vel møtt !

Oslo Rokrets

(Vi tar forbehold for mulige endringer av distanser og startsted. Dette vil i så tilfelle bli meddelt på forhånd.)

Se også pdf-invitasjon 2017 Roerlangrennet invitasjon!

One reply on “Roerlangrennet!