Brygga på plass igjen!

Etter at uværet Urd med springflo ødela bryggen vår natt til 27. desember, har vært umulig å komme ut på flytebryggen, dermed også å ro fra klubben.

På lørdag 27. januar 2017 var imidlertid ny festeanordning til forbindelsen mellom land og flytebryggen på plass. Materiellsjef Per M. Klaussen hadde sørget for å kalle inn mannskaper til å trekke og løfte det hele på plass. I et imponerende antall av mer en 15 stykker møtte klubbmedlemmer i alle aldre, ro- og ferdighetsklasser opp på klubben kl. 10.00. Under kyndig, men mild ledelse av materiellsjefen, forente de oppmøtte sine krefter og i løpet av snaue ti minutter var det hele på plass og byggen klar til bruk.

Dermed er det bare for klubbens medlemmer å sjekke om klubbens reglement for vinterroing, og værmeldingen fra Yr gir klarsignal for din alder og båttype, og deretter: Just row!!

Ps – bildet viser bare noen av de mange bryggesjauere. De noe yngre pilte inn til treningsøkt, og unndro seg fotografering!