Den historiske vimpel nr 100 – hvem tok inn den?

Som den oppmerksomme leser har merket seg, har Roklubben satt en rekord som nok dessverre må anses for å være nærmest uslåelig.

I fjor satte vi rekord med 72 – i år altså 100 – og enda er det muligheter igjen. Men: Den magiske og historiske 100. vimpelen ble høstet på Vestlandet i helgen 16. og 17. september. Samtidig med at verdenseliten syklet i Bergen, gjorde ungdomseliten i NSR det stort på Ulvenvannet i Os. I alt fire vimpler kommer derfra. Men selveste den hundrede vimpelen – det er mer enn perfekt – det kunne ikke vært bedre: To jenter, to gutter, klubbens fremtid: Klubbens mix 4x junior C vant sin klasse, og sørget for en ekstra ekstra staselig vimpel!

Gratulerer og mange takk til : Lisa Nakamoto Byberg, Ella Marie Hegge, Alexander Blom Tindlund og Magnus Alexander Bamrud.

Dette er noe å fortelle barnebarna deres gutter og jenter!

ps – hjemmesiden vil gjerne ha flere bilder av roerne – enten sammen eller hver for seg! Og gjerne av de andre vimpelfangerne i Os også!

pps – mange takk til foreldre og trener Jacob som ordnet med denne viktige turen til Vestlandet! Ingen liten jobb å få til det!

One reply on “Den historiske vimpel nr 100 – hvem tok inn den?