NSR til U23!

NSR har i år satset å få en båt til U23, det sto lenge mellom en 4- eller en 2-. Det har vært en stor gruppe som ønsket å få en plass i båten (totalt 8 stk). Gutta har hatt kniven på strupen i en liten tid nå.

På Østlandsregattaen dro gutta en tid som tilsvarer 94% i prognose tid, som er kvalifisering, men ingenting har vært satt. Før i dag (5. juli) da Norges Roforbund satte seg ned for å bestemme hvem som skulle representere Norge i U23, VM og Jr VM.

NSR stiller med en 4- i U23, dette er en ren klubbÃ¥t, det har vært roere med fra andre klubber ogsÃ¥, blant annet  Horten og Bergen, men gjennom seatrace viste Markus (masse navn) Holmemoe, Frederik Winther Thorsen, Tord Sund Fongaard & Sven Ole Nicolaysen seg sterkest blant gruppen!

Nå venter mye trening for gutta, før de setter seg på flyet til Amsterdam. U23 VM starter 19 juli tom 24 juli. VM gjennomføres på den idylliske Bosbaan i Amsterdam.

Redaksjonen ønsker gutten all lykke i verden og vi gleder oss til 19 juli!