Roere på roskolen

Kjære nye juniorer og foreldre

Velkommen til NSR!

Vi syns det er veldig hyggelig at så mange har begynt, og vi syns at dere virker meget flinke og motiverte. I høst kjører vi et introduksjonskurs og vi håper at dere syns det er gøy og at dere lærer å ro! Vår flinke roer Cathrine Blix er rektor og hun har hjelp av Oscar Helvig og Bror Storsten.Da sesongen er over i midten av Oktober blir dere med i våre vanlige treningsgrupper så vi får dere skikkelig sterke til neste sesong.

Roskolen er hver Onsdag kl 17-19, unntatt neste onsdag  8. september da det er masters regatta.  Nå er det meget viktig at dere går inn i NSR webshop her og melder dere inn gjennom å betale kursavgiften på 1600 NOK. For dere nye innebærer dette også medlemskap i NSR som en startbonus.  Vintersesongen med masse trening og morsomme aktiviteter inne og ute for de som velger å delta der. Dette er mandagstrening på Bygdøyskole og onsdagstrening på klubben.

Mer informasjon kommer på SPOND og på foreldremøte i oktober. Når dere har betalt kursavgiften (absolutt senest den 8. september) sender dere kvittering på det til rosjefen@roklubben.no så får dere innloggingsinformasjon til vår SPOND junior gruppe. (Halvårsvis treningsavgift er 2000 NOK pluss lisens og utøverforsikring 300 NOK som  betales på minidrett.no etter innmelding)

Ta gjerne kontakt hvis spørsmål.

Rosjef Caspar Wohlfahrt

Påmelding i nettbutikken