Utleie av Solodden og ytre-peisestue

Landstedet Solodden ligger på Kalvøya ved Sandvika. Her er det fire enkle små hytter med sengeplass, et godt utstyrt kjøkken og båthus med garderobe. Utedo. Ytre-peisestue er egnet møterom på klubbens lokale på Bygdøy.

Dersom du har lyst på å leie deg inn på Solodden, eller overnatte i en av hyttene på Solodden i løpet av sesongen kan du nå gå inn på vårt utleie-system for å se om det er ledig for deg å reservere en hytte, eller kanskje Ytre-peisestue, om du trenger et møterom.

Din link til Online Booking – klikk her.

Medlemmer  i NSR vil selvsagt få låne båtene uten å betale, da må du legge inn “Leie av båt medlem” under “tilleggsvarer”. Medlemmer får også 50% på leie av Ytre Peisestue. For å få denne rabatten må man skrive MEDLEMYP som rabattkode.

Dersom noe er uklart ved booking, eller dere har lyst til å gi tilbakemelding, ta kontakt med Kari Gjetrang, kari@expology.no evt tlf 91198365.

Vi håper mange har lyst å bruke Solodden og Ytre-peisestue – lykke til!