Kalvøya for barna denne helgen

Er du over gjennomsnittlig høyde og alder vil adgang til Kalvøya bli noe mer utfordrende enn vanlig denne helgen. Barneøya arrangeres lørdag og søndag 19-20 august.

Medlemmer har adgang til fri passasje over til roklubben, men ingen adgang til øen forøvrig. Klubbens medlemsregister er overrakt arrangør.

Hei på dere, Studentenes RoklubbJ

Jeg vil bare minne dere på Barneøya, som arrangeres på Kalvøya lørdag 19. og søndag 20. august.

Iht avtalen med Kommunen, Natur og Idrett, stenger vi øya for allmennheten fredag kl 1700 til mandag kl 0900.

Dette setter kommunen ut i egen annonse i Budstikka.

Iht søknad og vedtak fra Kystverket stenger vi av sundet ved broa, fra og med mandag 14. august til og med mandag 21. august. Det vil også, pga egen seilskole til vårt arrangement, settes ut en egen flyterbygge til dette, parallelt med ekstra flytebro. Området som er rundt/tilhører lokalene til dere vil ikke bli berørt.

Deres medlemmer som skal ut til deres område/lokaler, kommer inn gjennom vårt innslipp, og da ved å sende oss deres medlemsliste, slik at medlemmene kan ”signeres” gjennom. Disse listene gir jeg videre til billettsjefen.

Om deres medlemmer vil være gjester på Barneøya, må alle betale vanlig billettpris.

Ønsker dere fortsatt god sommerJ

MVH

Gine Stenvadet