Bleikøya rundt tors. 14.juni

Informasjon fra tur & mosjonssjef JP Koren. Bleikøya rundt er et morsomt turløp i indre Oslofjord. Åpent for juniorer og mosjonsroere. Stengt for oppblåste eliteroere!

Torsdag 14.juni er det regatta, Bleikøya Rundt (8km). Start ved Christiania Roklub kl 18.30. Fremmøte kl 18.00 på roklubben, ferdig skiftet og klar til å bære båten på vannet. Vi ror i firere, enten 3/4firer eller innrigger, og dobbelttrimmi når antallet ikke går opp i fem. Etter regattaen er det premieutdeling på toppen hos Christiania Roklub. . Se også info på WWW.roing.no – Tur- og mosjonsroing – terminliste.

Påmeldingsfrist onsdag 13.juni kl 16.00 på epost (jenspk@ifi.uio.no) eller telefon (97115694) til meg med navn og telefonnummer. Deltagerene vil bli delt opp i båtlag onsdag kveld. En kan komme meg ønske om hvilken båttype og om hvem en vil ro sammen med.

Bakgrunnen for den nye ordningen er at noen kommer for sent før start og gjør det vanskelig å organisere båt fordelingen uten at båtene kommer for sent til start.