Høstmøtet 2007

Kudos til formannen som etter hvert begynner å bli en meget effektiv saksbehandler. Årets oppsummering og aktivitetsinformasjon ble unnagjort på kun 1,5 times tid. Dette inklusive økonomi og da med en svenske-vits!

Høstmøtet tok først og fremst for seg en oppsummering av en stor sesong sett med NSRs øyne.

Oppsummering av fasaden, bygging av ny sliske, bygging av ny mur mot vannet, seier i Norgescupen og delt sammenlagt seier i NM gjør 2007 til et meget spessielt år.

Statistikker ble lagt fram og på den sportslige siden kunne formann Jens fortelle om 421 starter i årets 6 regattaer. Dette med en medalje uttelling på 40%. DET er en god investering.

Den økonomiske siden viser en klubben som er meget godt drevet, dog med iherdig innsats fra Petter Langeland, Dag Finn, Jens og Cato Myhre som har søknader inne i ethvert fond som er. Spessielt Petter og formannen har skrevet en stor søknad til Sparebankstiftelsen. Meget bra og stor applaus ble høstet på høstmøtet.

NSRs trenersituasjon skapte stort engasjement, og routvalget bekreftet at de jobber hardt med å få til gode løsninger etter at Michael Ivanov har sagt fra seg sin stilling som hovedtrener og går over til CR. Det er samtaler med Michael om at han fortsetter frem til jul, men kanskje også enda lenger i et samarbeid med CR. Det jobbes kontinuerlig og tiden vil vise!

Følgende utvalg og personer ble satt sammen

<br/>

Routvalg

Eirik Borstad Lilledahl, Tord Sund Fongaard (NY)

Cato Myhre/Marika Erlandsen (NY), Andreas Wold-Høye(skiftet), Sunniva Engh og Nito Simonsen

Årbok

Nils-Torolv Simonsen (NY), Peder Myhre (NY), Runa Bunæs (NY) og Gerd-Marit Mjølnerød (NY) med hjelp fra Jens Kolberg

Klubbkomite (alle nye)

Erik Sebastian Ranberg, Line Espedal, Nicolai Astrup Wiik, Cato Myhre, Anne-Stine Mollestad, Haakon Herstad-Hansen, Mads Jessen, Johannes Niesen og Philip Nordlie van Heesch

Valgkomite

Morten Bergesen, Eirik Lilledahl, Marianne Lundh, Nils-Torolv Simonsen, Haakon Herstad-Hansen

Vi takker for hyggelig servering, styret for et solid arbeid og et godt oppmøte med engasjerte diskusjoner.