Båtskade bøtes på

Uvettet håndtering av NSRs racemateriell har ikke gått upåaktet henn etter årets NM. Den skjødesløses seniorroer som påførte skade etter en av klubbens mange medaljeløp, har nå blitt tildelt sin rettmessige straff.

Den meriterte NSR-roeren, som ønsker å være anonym, har tidligere denne uken blitt opplyst om konsekvensene etter helgens insidens. Personen (det er en han) vil foruten å bli sendt til årets trenerforum, også måtte tilbringe tilmålte timer i klubbens verksted.

NSRs materiellansvarlig, Jens Kolberg, sier i en uttalelse: -Vi må innprente overfor gamle og nye roere at man ALDRI leker med eller rundt båtmateriellet.

Den uheldige sier selv på spørsmål om forseelsen. – Jeg er flauv. Her er det bare å ta sin straff. Pokker ta Peder og Notto, sier han med et smil.