Årsmøte NSR

Det var i underkant av 50 NSRere som hadde tatt turen til klubbens årsmøte sist uke. Det var et godt årsmøte, med debatt og fyldig informasjon om planer for året som kommer.

Formann, Dag Finn Erlandsen, orienterte om en svært tilfreds økonomisk situasjon og høy aktivitet i klubben. Flere båter skal døpes i åpningen som kommer og det har blitt fattet et vedtak om å kjøpe ny bil for utstyr og mannskapstransport. Fasaderehabilitering og oppgradering av trimrom vil bli dyttet noe fram i tid, ettersom roere i år har internasjonale ambisjoner som krever ressurser.

Av andre punkter mottok Jens Chr Kolberg den første pokalen i Jens Chr kolbergs ærespris som klubbens gledespreder. Samme mann ble også utnevnt som æresmedlem til stående applaus fra medlemmene.

Styremedlemmer ble gjenvalgt og ny styremedlemmer valgt inn. Se klubbens nye styre i vedlegget: #173#