Høstfesten!

Får å markere avsluttningen på årets rosessong ble den tradsjonsrike Høstfesten arrangert kvelden etter klubbkapproingen. Det var godt oppmøte både av den unge og den eldre garde, og i godt lag fikk de servert god mat og drikke. Peisestuen ble fylt til randen av festglade atleter, og i ballsalen ble det satt på musikk for de ivrigste som ville danse. Etter stor pågang fra de ivrigste unge var også Christiania Roklub godt representert i form av de mange atletiske unge frøkener fra den andre siden av kilen.

Etter middagen var det tid for premieutdeling! Vellfortjente premier ble utdelt til alle de som vant et løp i klubbkapproingen tidligere på dagen. Årets medaljer kom i form av 10mm skiftenøkler, som kommer godt til bruk når båne skal pakkes ned for vinterne. Gratulerer til alle vinnere!

Redaksjonen vil benytte anledningen til å takke alle pådrivere og hjelpere til både Høstfesten og Klubbkapproingen!