Vil du lære å ro?

Kurset går over 10 ganger, 8 mandager samt 1 søndag i mai som teller dobbelt. Det utstedes diplom etter gjennomført kurs.

Pris for instruksjonen: kr. 1200.

Beløpet dekker kurs samt kontingent for år 2010.

Du får én gratis instruksjonskveld. Kursavgift skal være betalt innen andre oppmøte.

<p><h4 align=\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"center\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\">Kursets innhold:</h4>

<ul>

<li>Grunnleggende roteknikk i lagbåter </li>

<li>Ro-terminologi</li>

<li>Sikkerhetsreglement og båtreglement</li>

<li>Informasjon om materiellet</li>

<li>Behandling av materiellet</li>

<li>Grunnleggende sjøfarts- og styreregler</li>

<li>Informasjon om klubben</li>

</ul></p>

<b>Ta på: </b>

<p> – Mykt, ettersittende treningstøy uten frontlommer (jeans anbefales ikke).

– Joggesko med smale hæler</p>

<b>Ta med: </b>

<p> – Vannflaske

– Håndkle – det er moderne garderobe og dusjforhold i klubbens lokaler</p>

NSR har et aktivt og sosialt miljø som omfatter aldersgrupper fra 11 – 95 år. Klubben har rundt 80 båter, fra singlescullere til åttere. Når du har gjennomgått roskolen og er blitt godkjent som roer, kan du fritt bruke klubbens grønnmerkede båter, fra Bygdøy eller Solodden, NSRs sommersted på Kalvøya.

Påmelding til roinstruksjon sendes på e-post til styret@roklubben.no eller ta kontakt på telefon 900 36 137 til Tur- og mosjonsjef Marianne Lundh. Årets instruksjonsjef er Audun Hovslien.