Har du hentet den flotte årboken for 2009?

Det ligger fortsatt en del i treningsrommet. Noen tar imidlertid ansvar – Dennis og avgått nestformann Tor-Geir benytter det vakre vårværet til å spasere over hele Bygdøy for å levere til de som har bosatt seg i sone 0286 og 0287.

Spaser/gå/løp/ro eller svøm til roklubben og hent ditt personlige eksemplar også – så sparer du klubben for noen kroner vi heller vil bruke på morsomme og nyttige ting og tiltak til DEG!

<b>Tidligere oppfordring</b>

Endelig har årets NSR-årbok kommet seg gjennom trykken og ut i verden! Vi håper alle medlemmer har fått eller får den snarest! Dog avhenger det av at du svinger innom klubben og henter ditt eget eksemplar, som ligger rett innenfor døren!

Tharald Sund Fongaard har vært sjefsredaktør i år, og årboken har blitt meget fin. Web-redaksjonen har allerede vært igjennom hele boken opptil flere ganger, og årets utgave innholder svært mye spennende! God fornøyelse!