Nytt kontor på NSR

Det har lenge vært ytret ønsker om bedre kontorfasiliteter på klubbhuset i Huk Aveny. De ivrige U21-roerne, Mads Frank, Sven Ole Nicolaysen, Tord Sund, og Markus Holmemo har nå gjort noe med problemet. Under en ryddedugnad på loftet i klubben, administrert av Niels Nicolaysen og Jens Kolberg, skulle store megnder it-utstyr og kontormøler flyttes ned i båthallen for deportering til grønnmo. De unge og innovative roerne kunne selvsagt ikke unngå å se potesnialet i dette ´skrotet´, og tok seg friheten til å bygge et lite kontorlandskap i midtre båthall. det ble nøye utprøvd for å sjekke om det var like effektivt som det så ut, og besto selvsagt alle tester. Arbeidsmiljøtilsynet har neppe noe å sette fingeren på.