Alt vel Рom enn p̴sken er over

Og sÃ¥ var den over – pÃ¥sken 2011. En usedvanlig varm og deilig Oslouke ble det, og klubbens medlemmer lot ikke vente pÃ¥ seg. Hjemmesiden tok turen ned pÃ¥ bÃ¥tplassen  andre pÃ¥skedag, og fant bÃ¥de et bursdagsbarn (Nito) og Ã¥rets første Ã¥retak – Tor-Geir, med egen private trener elegant glidende frem og tilbake i Langviksbukta. Nitos bursdagsfirer besto forøvrig av Stian, Anders og Peder. Mens klubbhunden ryddet søppel nederst i slisken – tappert svømmende mens han tenkte pÃ¥ Jens – kunne man høre bølgesslag fra robassenget. BÃ¥tene vrinsket av velvære i bÃ¥thallen, og Bølle gallopperte villig opp og ned slisken. Tulipanene blomstret i veggen, og klubbhuset strÃ¥lte i sin fornemhet “apres dugnad” .

Alt er vel Рvi sees til ̴pningen!