Fest om høsten – klubbtradisjon med deilig mat!

Fest om høsten – tradisjon og hygge!

Høstfesten 15. okober 2011 ble like hyggelig og varmende som vi hadde håpet på..

Rundt 40 personer kom i antrekk og god stemning til flott dekkede bord i v̴re staselige lokaler. H̴kon fra Lanternen inntok nok en gang rollen til Den Fantastiske Mikkel Rev og bragte fantastisk mat fra restauranten. Ingen roklubb i verden kan sl̴ NSR p̴ maten ved de storartede anledninger. Stemningen kunne bare g̴ oppover da Niels Aars Nicolaysen ble innsatt som toastmaster, og introduserte vinnere og mestere fra klubbkapproingen Рsamt utlovet en premie av meget attraktiv karakter til taleren med den morsomste historien. Flere kastet seg fremp̴, og p̴ flere spr̴k, til glede for den multikulturelle gjesteilisten Рsom inkluderte bergensere, grekere, litauere og flere andre. En klar taper ble utropt, samt en nobel vinner.

Noen svingte seg også på parketten, mens andre utvekslet historier og overdrivelser om robragder i den nå henfarne sesong.

Vi som sjokket mette og glade hjem har mye Ã¥ takke for  – ganske særlig til Marianne og medhjelpere som sto for ordning og dekking, utvilsomt ryddig og vasking ogsÃ¥!