Webredaksjonen ønsker alle en riktig god jul

Vintersolen skinner over klubbens lille slott, og bÃ¥thallnissen har fÃ¥tt grøten sin… 2011 er straks til ende, og nok et Ã¥r har vært godt gjennomført, takket være VELDIG mange bidragsytere, hvorav noen bidrar langt over rimelighet. For Ã¥ sitere en begeistret forumskribent pÃ¥ hjemmesiden:

GRATULERER roere, trenere, supportere, kokker, fotografer, skribenter, journalister, psykologer, sjÃ¥fører, sykepleiere, seniorer og juniorer, gressklippere og lokalutleiere, tallknusere og seremonimestere, racere og mosjonister, nettverksbyggere og bidragsytere, hÃ¥ndverkere og bÃ¥tsnekkerere, styreleder og styremannskap, coxer og vaskemannskap, kakebakere og skismørere – NSR er team; det skaper begeistring og det lønner seg! Vi gleder oss til 2012! Takk for en herlig sesong! NSR NSR NSR.

Dette er meget vel talt, og vi satser pÃ¥ stor og raus kollektiv innsats ogsÃ¥ neste Ã¥r. Men nÃ¥, takk for det gamle, alle sammen!

i kledelig beskjedenhet utroper webredaksjonen NSRs hjemmeside til Norges beste roklubbhjemmeside, og vakthavende webperson vil ogsÃ¥ gjerne gi uttrykk for at klubben har verdens flotteste webredaktør – Anna! Hun stÃ¥r pÃ¥ med roing og trening, og har i høst overtatt redaktørkrakken med fynd og klem. Nyt bildet – tatt av Anne Stine Mollestad.

God jul alle sammen!

beste hilsen fra webredaksjonen,

(som bortsett fra redaktør Anna bestÃ¥r av Runa, samt utenrikskorrespondent Lars)