Hva skjedde på høstmøtet 2012?

Hva foregikk på høstmøtet 18. oktober 2012?

Like sikkert som høstregn og epler – høstmøtet avholdes med tilbakeblikk og fremoverskuing – og mer!

Ca 25 medlemmer samt styret hadde funnet veien til klubbens noble lokaler. Leder Dag Finn orienterte om sesongen som har vært, med de mange høydepunkter, og klubbhuset velpleide ytre, som er et resultat av forvaltningens planlegging og strev. Nå står treningsrom for tur. Leder Dag Finn nevnte også all dugnadsinnsats som nedlegges, og hvor mange yter langt forbi det som er er rimelig. Flere må engasjere seg.

Som ny rosjef ble valgt Tor-Geir Myhrer, viserosjef Markus D Q Holmemo. Årbokredaktør er Anne Stine Mollestad.

Klubbens Hederstegn ble tildelt en virkelig hedersmann: Per M. Klausen.  Leder Dag Finn takket avtroppende rosjef og viserosjef Frode Johansen og Stein Ove Solberg for strålende innsats i et meget aktivt år for klubbens raceroere. Per Bønsnæs tok ordet og takket styret og styrets leder Dag Finn for god innsats. Det kan vi alle slutte oss til.

Fullt referat vil bli lagt ut på hjemmesiden under dokumenter fra styret når dette er klart.