Gjør deg klar for høstens klubb- arrangementer!

Vi gjør klar for de tradisjonelle klubbarrangementene som avslutter sesongen; høstdugnadene, høstmøtet, klubbkapproing og ikke minst høstfesten – her ser dere invitasjonene.

Til Høstdugandene tirsdag 8. og torsdag 10. oktober – trenger vi alle hender vi kan samle for å gjøre en siste innsats og stenge av for sesongen. På Høstmøtet torsdag 17. oktober oppsummeres sesongen – og vi har valg på flere viktige klubbverv – her vil vi også ha godt oppmøte! Lørdag 19. oktober blir toppen av kransekaka med Klubbkapproing på dagen, og Høstfest på kvelden. Invitasjon til Klubbkapproingen vil sendes ut på Spond, men det er bare å notere seg at åpningen blir som vanlig kl. 12.oo, det er bare å møte opp! Og, det blir Generation Challenge, åttere på fjorden og innriggerløpet Kallevik løpet – så sett av dagen til å feire klubben og sesongen!

Merk at påmelding på Spond ikke er nok, for å melde deg på Høstfesten – man må betale via vår nettbutikk for å sikre sin plass på festen. Se link under. Velkommen skal dere være alle sammen – og kom gjerne på alle arrangementene – vi gleder oss!

MELD DEG PÅ HER.