Aktiviteter for mosjonsroere i 2018

Innendørs:

Trening i trimrommet hver onsdag kl. 18.30 – 20.30.  I vinterens løp deltar vi i Oslo Rokrets’ stafettkonkurranse Åtter GrandPrix. Vi ror også til distansemerke (gull, sølv eller bronse) på romaskin.

Pensjonistene, som ofte tilhører en egen gruppe «60+», møtes til organisert trim og lettere trening mandag kl. 10.00, samler kilometer til distansemerke på romaskin og deltar i stafetten.

På vannet:

Rosesongen åpner offisielt etter påske, i år blir det søndag 22. april. Se forøvrig under fanen Mosjon.

I tillegg til regelmessig kveldstrening, deltar mosjonistene gjerne i forskjellige arrangementer, slik som de tradisjonelle regattaene der vi konkurrerer mot andre roklubber. Mange deltar også i Roorientering i regi av Oslo Rokrets.

Årets konkurranseløp:

Bleikøya rundt – 7. juni
Geita rundt – 13. juni
Barmen rundt – 11. august
ARO-mila – 20. august
Ramberg 8’ern – 3. september (arr. NSR)
Ulvøya rundt – 7. oktober

Båthuset, bryggen og festsalen:

Vår- og høstdugnad, med opprydding og tilrettelegging til ny sesong, så fest i klubbens flotte festlokaler (to ganger i året).

OBS Terminliste for mosjonsroing 2018 kommer i løpet av våren og legges ut under fanen Aktiviteter.