Rodrakt og annet tøy

Diverse rotøy og stasplagg!

NSR har Norges fineste klubbtøy – bare nyt alle bildene av de rødkledde som hjemmesiden kan vise frem. Bør du komplettere? Fremstå i ny drakt? Klubben har masse – se lenke til brosjyren under.

For rodraktene gjelder at klubben har drakter fra Godfrey, Row-to-Win og Chopar – noe for enhver smak. Siden flere typer finnes, kan du prøve og kjenne, og finne ut hva som passer best for deg og ditt bruk.

Brosjyre

Gjennom Regatta har vi fått et fint tilbud på en manuell oppblåsbar flytevest som festes på kroppen med et belte. Utviklet i samarbeid med konkurranseroere. Trykk på lenken nedenfor for å se produktet. Bestill på samme måte som annet rotøy. Vi samler opp ti bestillinger før bestillingen går videre til Regatta, og produktet blir sendt til Huk Aveny 2.

FeelSafe kr. 468,- + moms og frakt (Veil. pris kr. 1099,-)

Finnes i svart, refleks og melange.

Betalingen for utstyr du kjøper innbetales til:
Norske Studenters Roklub
Pb. 552 Skøyen
Kontonr: 9041.22.47190

For kjøp av rotøy tar du kontakt med Line Hegge på mailen line.hegge@gmail.com eller mobil 97627996.

Klubbjakke:

Det er mulig å skaffe seg en meget flott skreddersydd klubbjakke i svært god kvalitet via egen avtale med Royal Mens Wear.

Åpning 2015 (27)