Ny besøksrekord i september!

Så har det altså skjedd igjen. Til Web-redaksjonens forundring og snev av engstelse har nye høyder blitt nådd da over 4000 personer besøkte NSRs hjemmeside sist måned.

September, med sine 4129 besøk, slår neste rekordmåned med 300 besøk og har seilt opp som den klart travleste perioden på hjemmesidens korte historie.

Med VM og NM i samme måned har internett helt tydelig blitt ro-interessertes valg av nyhetsmedium. NM var det store trekkplasteret da 200+ besøkte siden de påfølgende dagene. Det var helt tydelig flere som var fornøyd med egen, og klubbens prestasjoner.

I lys av at stadig flere bruker siden har vi på vårt biannuelle webmøte bestemt oss for å høre litt mer fra klubbens medlemmer. På møtet ble vi for øvrig enig om å forbedre bildebruken på hjemmesiden, ytterligere forbedre standardsidene og ellers holde på en oppdatert og lystbetont hjemmeside. Videre har vi prøvd å balansere nyhetene mellom mosjon og race men vet at dette er et område med rom for ytterligere forbedringer.

Har du andre momenter? Hva fungerer, hva burde vi legge inn et ekstra trykk på? Legg inn din mening, anonymt eller ei, på linken under. http://www.roklubben.no/forum.php?forum_id=779

Vi sees på klubbkapproingen 8. oktober!