Fugleinfluensa når NSRsiden

Den lenge omtalte Fugleinfluensaen nådde før jul NSRs websider. Vaksine og anti-influensa-program har nå blitt kjørt. Ting vil bli bedre.

-Dette er svært uheldig, uttaler den ansvarlige i en kort kommentar.

-Er det noe vi, klubbmedlemmene kan gjøre? undrer en pågående Web-journalist seg.

-Nei, dette her er helt klar i WHO sine hender. En epidemi som sprer seg fra kontinent til kontinent ligger utenfor den vanlige klubbmedlemmers kontroll. Det er viktig at vi beholder roen, heter det videre i en uttalelse fra webkomiteen.

Altså, her er det litt å gjøre med. Man får bare håpe at Nort, Mcafee og den mindre kjente med initialene A.V.G har gjort den jobben de har blitt pålagt.

(ved andre meldinger om fugleinfluensa, kontakt redaksjonen eller ditt nærmeste helseforetak. Ellers se råd på oppslagstavle)