Årsmøte

110 år ble markert med en rekke prisutdelinger og høyt engasjement. Vi gratulerer de som mottok hederstegn, Paus pokal og Norges Roforbunds fortjenestemedalje.

NSRs årlige generalforsamling ble avholdt torsdag. Mange innlegg og flere meningsutvekslinger vitnet om en klubb med engasjement. Det er viktig med ideer, og meninger, slik at fremgang og forbedringer blir ivaretatt. Holder alle tett, vil det bli status quo og klubben vil med tiden ikke lenger henge med i tiden.

Styret, ved økonomiansvarlig Dag Finn, presenterte regnskapet som viser en klubb med god og ryddig økonomi. Årbokredaksjonen presenterte årets utgave. Webredaksjonen gir honnør for å prøve noe nytt og det iherdige arbeidet som har blitt lagt ned.

I klubbens 110år ble det delt ut et uttall anerkjennelser. Sture Bjørvig, Håvard Lium og Halvor Lande ble tildelt Nicolai Paus Pokal for sin innsats på regattabanen gjennom sine år som raceroere.

Disse samme, samt Stian Kjennvold, Eirik Lilledal, Peder Myhre og Nito Simonsen ble tildelt Norges Roforbunds fortjeneste medalje for sin innsats i Norgesmesterskapene med årene.

Morten Bergesen, Paul Arne Kristiansen, Bo Hjort Christensen, Hans Jelle Berg og Dag Finn Erlandsen fikk den store ære av å bli tildelt NSRs hederstegn.

Vi gratulerer alle!