NSR hjelper TV-aksjonen!

På søndag 21. oktober er det som mange vet årets TV-aksjon, og i og med at Norges Idrettsforbund er svært aktive under denne aksjonen har bl.a. NSRs juniorer fått tilbud om å vise frem sine drakter på TV!

TV aktuelle juniorer vil bli kontaktet, men eventuelle tilskuere, autografjegere må gjerne møte opp også, for å vise at roing også er en svært aktiv og bra sport i Norge, ikke bare fotball…

\\\"I forbindelse med årets TV-aksjon, sammen for barn (www.sammenforbarn.no) trenger NRK hjelp fra idretten til å skape gode TV-bilder. De trenger barn i kledd klubbdrakter til en ca 10-15 minutters innspilling. Det er oppmøte ved NRK Marienlyst søndag 21. oktober kl 1530. Innspillingen varer i ca 30 minutter. Dere får vist fram klubbdrakter og vært på TV.