Bestått med glans

Den nye klubbkomiteens ilddåp fikk applauderende tilbakemeldinger etter gårsdagens klubbaften. Et nærmere 50 talls personer overvar film, middag, quiz og en svært innbringende auksjon til neste års junior-tur.

Det var dekket opp med de fineste retter for de roere som valgte å ta turen innom NSRs klubbaften tirsdag. Middag, med drikke og kaker, ble kjøpt for kr 40, og det skulle ikke stå på kvaliteten. Lakseruller, pastasalater og kjøttboller… man skulle neste tro man var i et bryllup.

Quizen ble strengt, men solid, gjennomført av Cato Myhre. Alle vil nå huske klubbmesteren i singel fra 1948 !?

Det ble vist film fra VM med innside kommentarer fra både Tyskland, England og Norge. Roing på toppnivå har vi alle noe å lære fra.

Deretter var det auksjon. Treningstøy fra alle verdenshjørner ble fordelt i alle NSRs hjørner. Og summen, som skal gå til utenlandstur for juniorene, ble på formidable 8570 kr. Dette må kalles en god søknad til styret i NSR.

Vi ønsker alle velkommen til neste klubbkveld og gratulerer samtidig klubbkomiteen for vel gjennomført.