Klubbaften 5. Februar!

5. Februar!

Kjære intensive roere, mosjonsroere og
dugnadsarbeidere – gode venner og medlemmer av NSR! Vi har den store glede å invitere deg til nok en underholdende klubbaften i klubbens lokaler.

På denne kvelden vil temaet bli kosthold. Vi vil få besøk av Sigmund B. Strømme og ny hovedtrener i NSR, Esther Verburg. De har begge høy kompetanse innen området, og vil sammen gi oss en hyggelig og lærerik kveld. De kommer til å fortelle oss om hvordan og ikke minst hvorfor man skal spise riktig, og mye mer. Vi kommer også til å varte opp med utsøkt servering, i tillegg til at dere vil få muligheten til å bryne dere på 15 kjappe spørsmål som dere vet fra tidligere er standard på NSR sine akademiske klubbaftener! Som den demokratiske organisasjonen vi er her i NSR, er vi svært åpne for innspill fra dere medlemmer om programmet for fremtidige klubbkvelder, og høre hva nettopp du kunne tenke deg på en klubbaften. Vi gleder oss til å se deg i roklubbens unike lokaler på tirsdag. Benytt gjerne anledningen til å gjennomføre en strålende treningsøkt!

CC: kr. 30 Med vennlig hilsen Klubbens huskomité!