Østlandsregattaen

Moss roklubb arrangerte Østlandsregattaen 2008 på Årungen helgen, 24,25 mai. Les mer her om hvordan NSR presterte!

Lørdagen var kald og gufsen, og Per Aksel rapporterer at det var enda kaldere i vannet en det var i luften, begge dager(…). Søndagen var dog bedre, med strålende solskinn!

NSR hadde denne gangen med seg et kommende damelag, som deltok i flere av dame JrA og C klassene. Senior dame laget rodde også i mange klasser. JrA gutta dro i land toergull begge dager, og på lørdagen tok NSR også gull i dobbelsculler. Seniorene gutta møtte også opp, og viste at de fortsatt er på topp, både i toer, firer og dobbelt firer. Denne regattaen var kvalifisering til Nordisk, og NSR fikk med et JrA toer lag. Dog var det ikke klart før på onsdag hva laget eksakt skulle være, da det kun skilte få sekunder mellom alle mulige kombinasjoner mellom Tord, David og Sven Ole.

Alt i alt en flott regatta, med man var vitne til mye forbedring!

#125#