Informasjon Sjujøen

Fredag skal store deler av NSRs juniortropp med enkelte seniorer dra til Sjujøen i regi av Oslo Rokrets. Avgang er fra CR (Kongen) kl 14.00 med stor buss. Under følger utfyllende informasjon.

Litt info om skisamling:

Avreise blir fra Christiania Roklub på Kongen, Frognerstranden, kl 14.00. På søndag blir avreise fra Sjusjøen kl 14.00.

Betaling skjer til deltakernes respektive roklubber, så sender Oslo Rokrets en faktura til alle roklubbene på bakrunn av antall deltakere.

Aktive: TA MED HODELYKT HVIS DU HAR!!!

Huskeliste

Ski+skisko+staver (hvis dere har skipose så lønner det seg å pakke ski og staver i den!)

Skismøring

Treningstøy: jakker, bukser, superundertøy. Det blir sannsynligvis 4 økter, så ha med nok tøy til det.

Undertøy (sokker osv)

Lue, skihansker, hals/skjerf

Drikkebelte (viktig med vann når man trener)

SENGETØY!!! (laken, putetrekk, dynetrekk+håndkler)

Penger for de som ønsker seg å ta en tur på matbutikken som ligger rett ved siden av der vi bor.

Sokker/tøfler til å gå med inne.

Toalettsaker

Klær til å ha mellom øktene (joggebukse ol)

Niste til å ha i bussen på vei oppover til sjusjøen (det vil bli servering når vi kommer frem)

Vel møtt til en flott skihelg med mye snø!!