Concept-NM

Lørdag 07.02 var det duket for NM på roergometer, flott arrangert av landets yngste klubb, Skullerud C2 roklubb.
Medaljene ble tildelt NSR-roere like mye som det snødde utenfor denne kalde vinterdag.

Det ble mange strålende plasseringer for de ivrige atleter fra Norske Studenters Roklub.

Sven Ole Nicolaysen gjorde en solid prestasjon som endte med en overbevisende seier i jrA 2000m. 3 plassen gikk også til NSR, her til Lars Myhrer.

De eldste juniorene gjorde nok en fremragende prestasjon i jrA 4x500m stafett, hvor NSRs to lag hentet 1. og 4. plass.

I herre elite fikk NSR nok en opptur. Håvard Grunnvåg viste seg sterk når det gjaldt som mest og ga selveste Tuften hard konkuranse helt til mållinjen. Håvard endte på en fantastisk 3. plass.

Også NSRs minste juniorer gjorde en formidabel innsats. Jenten viste seg svært gode, på 500m rodde Anna Een Sture seg inn til en vidunderlig 1. plass og Sara Karoline Hegge kom inn på 3. plass.

For guttenes del viste de virkelig at NSR er Norges beste roklubb. Petter Solberg Svingen, Magnus Tønsberg og William Hjort-Johansen tok 1. 2. og 3. plass!

NSRs sterke seniorer hadde flere kort på lur når det var tid for stafett. I 4x500m herre elite fikk de sølv rundt halsen.

NSR viste seg fra sin beste side i alle aldersklasser og kjønn. Kun slått av Skullerud C2 roklubb sammenlagt.

Gratulerer til dere alle som deltok og alle de flotte prestasjonene!