Anders Formo

Hele klubbens Anders Formo fyller i dag rundt tall – nei, det er ikke 30 for alle de som trodde det, men det er heller ikke så langt unna. NSR gratulerer den unge 50-åring så mye med dagen!

Anders Formo ble rekruttert til klubben på helt vanlig NSR vis – han ble dratt inn fra gaten for å coxe en åtter og ble værende i klubben. I løpet av sin juniorkarriere fikk han bronse i junior-VM og har siden tatt flere dusin med NM-medaljer for klubbens i hans hjerte.

Anders er ofte å se på klubben. Enten det være seg i treningsrommet, inn porten fra en løpetur, glidende opp og ned Frognerkilen eller smilende med GT fortøyd til bryggen. Anders har forøvrig sin egen båt i klubben og er en av klubbens store bidragsytere.

Redaksjonen ønsker deg til lykke med dagen og mange gode NSR-år fremover!