Bilen har kommet

I løpet av sommeren har NSRs nye 9-seter ankommet klubben. Bilen er i flott NSR-farge og er gjort mulig med bidrag fra medlemmene. Det rettes en stor takk til:

Tusen takk til:

Jens Chr.,

Finn Ivar og

Marianne

for deres bidrag til NSRs nye minibuss.

Deres støtte er uvurderlig og hver og en er nå den rettmessig sponsor av sin egen del av denne bilen. Har du ikke hatt muligheten til å støtte NSR, er det fremdeles mulighet og vil bli tatt imot med stor takk. Innsamlingen vil foregå frem mot jul eller til lånet er nedbetalt – nå er vi halveis!!

Roberta var begynt å bli rusten og ellers sliten i kantene, det var på tide med noe nytt. Mot slutten av juni kom Roberto. Dette er en flott 9-seter fra Ford som skal brukes av klubbens mannskaper som reiser land og strand. Bilen skal også leies bort når den ikke brukes for å skaffe inntekter til klubben.

Tilbakemeldinger fra klubbens medlemmer så langt er fulle av superlativer.