Full fart på Kjørbosprinten!

Det var ikke full tropp som dro til Bærum sist helg, til tross for sol og hyggelige temperaturer. På grunn av laber påmelding fra andre klubber, besluttet NSRs U21 og seniorroere å bli igjen på Årungen og ro seatrace til NM. Men våre juniorer ladet opp konkurranseinstinktet, og pekte baugballene mot Kjørboen!

Som alle tilskuere og deltagere ved Kjørboregattaen vet, er det mer roing enn hvile. Takler man ikke stress, bør man holde seg langt unna. Tiden mellom løpene kan være så lite som 15 minutter, men dette taklet selvfølgelig våre gutter og jenter superbt, og rakk hver eneste start med båt, rigger, sleide, årer og startnummer. NSR deltok i det meste som var, og gjorde seg veldig godt markert i åpen nybegynner, junior C, B, A, samt senior damer, og ble BESTE KLUBB!

Nå er det bare å glede seg til NM på Årungen den 4. og 5. September! Engasjer foreldre, besteforeldre og venner for å komme og se på et heidundranes mesterskap!