Ble det noen fine bilder i år?

Premien er like storartet som praktisk: Klubbtøy til en verdi av kr. 1000. Men størst av alt er selvsagt æren…

Frist for innsending av foto til Årbokforsiden for 2010 er 30. oktober! Bildene sendes runa@roklubben.no

Hvert bilde må gis navn etter denne oppskriften: [innsenders navn] [måned år tatt] [navn på bilde] – for eksempel: Peder Aas juni 10 dugnadsmoro på Årungen

Konkurranseregler:

Bildene må ha tilknytning til NSR, og en evt publisering av dem i årboka må ikke være i strid med andre rettigheter eller avtaler.

Maks fem bilder pr innsender. Bildene må være i jpg-format, minimum 800 pixler i bredde og eller minimum 1MB, og maksimum 5 MB pr bilde.

NSR forbeholder seg retten til å bruke alle innsendte bilder i Årboka, og til bruk i vår egen kommunikasjon.

Det er innsenders ansvar å sørge for å få tillatelse til offentliggjøring av eventuelt andre personer på bildet. Navn på personer på bildet må være med hvis personene er identifiserbare. Ved bilder av barn må foreldre samtykke på barnets vegne inntil barnet er 15 år. Bildene vil bli bedømt av en jury bestående av fire personer, utpekt av styret. Vinneren bekjentgjøres i årboka 2010 (utkommer februar/mars 2011).