Gratulerer med dagen NSR

Gratulerer med dagen NSR!

VærsÃ¥god – ny hjemmeside for klubben og alle dens medlemmer. VÃ¥re gamle flotte hjemmeside pensjoneres, og en ny tar over. Den ser litt annerledes ut, men det viktigste er det som ikke synes: Den er lettere Ã¥ hÃ¥ndtere, gir mange flere muligheter for tilknytting av tjenester for styre, trenere og andre – til beste for medlemmene – og kan ogsÃ¥ bruke filformater og løsninger som den gamle ikke kunne. NSR takker Richard Hovdsveen i Kokong AS som har forestÃ¥tt den nye siden med stor tÃ¥lmodighet og kompetanse.

En hjemmeside som brukes er et viktig klubblim. Her kommer informasjon, her kan vi holde kontakt, og her kan vi underholdes og følge med. Styret har valgt Ã¥ bruke av klubbens ressurser pÃ¥ utvikling og vedlikehold av hjemmeside, og meget subjektivt og meget skjønnsmessig – men helt sant! – synes jeg at NSR lenge har hatt Ronorges flotteste og mest oppdaterte side. Mange – kanskje særlig mÃ¥ Nito Simonsen, Peder Myhre og Sven Ole Nicolaysen nevnes – har lagt ned mye arbeid og klubbkjærlighet i Ã¥ utforme og lage innholdet pÃ¥ hjemmesiden. Klubben er sÃ¥ heldig at vi har hatt flere flinke og samvittighetsfulle webmedarbeidere, akkurat nÃ¥ er det Markus Daae Qvale Holmemoe, Lars Myhrer og Anna Sture som betjener redaksjonen@roklubben.no.

Vi ser at det er mange treff pÃ¥ siden, og det motiverer selvsagt til innsats. Men siden blir ikke bedre enn det som legges inn, og redaktørene produserer svært mye av stoffet selv. Innspill, bidrag i form av tekst og bilder, forslag og tilbakemeldinger er mer enn velkomment. Kanskje du har noe Ã¥ fortelle om noe rorelatert eller klubbrelatert – eller ting du synes klubbens medlemmer burde vite? Skriv og send inn! I tillegg til nÃ¥verdien av informasjonen i tekst og bilder som legges ut, tjener hjemmesiden til Ã¥ dokumentere vÃ¥r virksomhet Ã¥r for Ã¥r, og er en kilde som er tilgjengelig for alle.

Den nye hjemmesiden har fÃ¥tt ny flott heading – de fagreste og rødeste Ã¥rene
i verden Рtatt av Lars Myhrer. Vi h̴per energien i bildet vil bidra til ̴
inspirere rogutter og rojenter i alle aldre, støttespillere og bidragsytere
forøvrig til fortsatt innsats.

Til alle oss – fra alle oss

på vegne av styre og webredaksjon

Runa Bunæs, informasjonsansvarlig