Ildsjeler søkes!

NSR arrangerer som tradisjonen tilsier, Årungenregattaen 7 – 8 mai. Et slikt storslaget arrangement krever mange hender. NSR søker derfor ildsjeler som kan hjelpe til på en eller gjerne begge dagene!

NSR arrangerer regatta på Årungen hvert år. En regatta av dette kaliberet trenger mange frivillige, alt fra båtholdere, båtførere (dommerbåt, redningsbåt) til grillsjef! Er du på Årungen denne helgen og heier på NSR kan du kanskje også hjelpe NSR litt? Det er morsomt å være med på en regatta, og det er mange ulike oppgaver som krever ulike ferdigheter og kompetanse.

Vi setter stor pris pÃ¥ om du tar deg tid en av dagene eller begge! Meld din arbeidsinnsats og entusiasme til regatta@roklubben.no – foreldre, barn, bestemødre og familiens hund – det er fellesskap og oppgaver til alle!