Foreldrene er klare!

Tradisjonen tro er det avholdt foreldremøte pÃ¥ Roklubben. Mandag 7. mars møtte sÃ¥ godt som alle juniorroer-foreldre opp for Ã¥ bli informert om status for de unge, HÃ¥pefulle og om planene for 2011-sesongen. Foreldremedvirkning pÃ¥ alle plan ble ogsÃ¥ diskutert og avtalt. Det ble etablert et Foreldreutvalg bestÃ¥ende av Christin Knudsen Sture, Guro Slettemark og Stein Ove Solberg.

Foreldremøtet ble innledet med en fellestrening, hvor foreldrene fikk muligheten til Ã¥ trene sammen med roerne! Og etterpÃ¥ ble det servert pizza.

Foreldregruppen ga ogsÃ¥ sin tilslutning til innføringen av en ny treningsavgift pÃ¥ kr 1.000,- for alle aktive roere. Avgiften vil bli redusert ved deltakelse pÃ¥ dugnad og annen innsats for klubben.

– Det knallsterke oppmøtet lover svært godt for foreldreinnsatsen i 2011-sesongen, uttaler Rosjef Nito Simonsen i en kommentar.