Ã…rets Eskaderoing, Rosportens dag og romaskintrekning!

29. mai er det tid for årets Eskaderoing og åpningen av Solodden. Kanskje blir vi også vinnere av en ny c2-maskin denne dagen også?

Søndag 29.mai er datoen for årets Eskadreroing, den tradisjonsrike rotur for å åpne NSRs herlige sommersted Solodden.

Oppmøte omkledt i klubben og klar til Ã¥ dra kl 10.00 søndag 29.mai.

Søndag 29.mai er samtidig Rosportens Dag i Oslo. Det vil bli konkurranser og kl 13.00 trekkes det lodd om en Concept romaskin blannt de mange lag som deltok i vinterens Ã…tter GrandPrix . NSR har mange lodd, sÃ¥ kanskje vi vinner?

På Solodden blir det salg av pølser, brus, kaffe og kake, så ta med litt småpenger.

Skriv deg pÃ¥ listen i klubben, send e-post til tur- og mosjonsjefen m-lundh@online.no, eller finn eskadreroing i kalenderen til høyre, og meld deg pÃ¥ der! Snarvei til kalender her!

Solodden er ogsÃ¥ mÃ¥nedens post i Oslo Rokrets’ Roorientering – enda en grunn til Ã¥ bli med!