Sett fra utkikkposten!

Mange i NSR kjenner Meike de Vlas, den sporty norsknederlenderen som stiller opp på nesten alle organiserte roturer og noen uorganiserte! Les hva to klubbmedlemmer så kl halv ni sankthansaften!

Dagen begynte Ã¥ dra mot slutten, skuldrene hadde sunket ned til et avslappet nivÃ¥, middagen var fortært og man hadde inntatt en horisontallignende stilling pÃ¥ verandaen. Solen hadde begynt Ã¥ reisen mot andre siden, varmegradene hadde begynt Ã¥ trekke seg tilbake, bølger og vind kom snikende.  I det bÃ¥tene satte kursen inn mot havnen og stillheten senket seg over Oslo, kunne noen av NSRs medlemmer se en robÃ¥t med røde Ã¥rer ro motsatt vei av alle de andre bÃ¥tene.

Kikkerten ble innstilt og man kunne skimte en norsknederlandske dame ro. De aller fleste i Oslo begynte Ã¥ tenke pÃ¥ en film til Ã¥ avrunde dagen og kveldsmat, men ikke Meike! Meike synes det er like greit Ã¥ ta en rotur, redaksjonen holder pÃ¥ en hypotese om rotur til Solodden som tar over en time!

StÃ¥ende applaus for en veldig sporty dame!