Høstmøtet – i korte trekk!

Klubbens høstmøte ble avviklet torsdag 20. oktober i klubbens flotte haller -les om hva som skjedde..

Følgende er lekket ut fra møtet hvor et par dusin fremmøtte fikk høre om den forgangne racesesong:

PÃ¥ høstmøtet 20. oktober ble Frode Johansen valgt til ny rosjef for den periode pÃ¥ ett Ã¥r som gjenstÃ¥r av Nito Simonsens valgperiode. Nito hadde bedt seg fritatt da kombinasjon smÃ¥barnsfar, jobb, videreutdanning og rosjef ikke ”gikk opp”.  Stor takk til Nito for enestÃ¥ende innsats som roer, ”doer”, tillitsvalgt og faktotum. Han fortsetter for øvrig i routvalget.

Erik Bade ble valgt til redaktør for Ã¥rboken for 2010.

Ellers viste gjennomgangen pÃ¥ høstmøtet en klubb med solid og sunn økonomi, tross betydelig investeringer i vÃ¥re eiendommer, stor roaktivitet og omfattende fornyelse av bÃ¥tmateriellet. Styret og forvaltningen høstet fra salen anerkjennende applaus for sitt arbeid.

Selv om mÃ¥lsettingen for sesongen 2011 ikke fullt ut ble nÃ¥dd, var rosjefen godt fornøyd med at vi lykkes Ã¥ fÃ¥ en ren NSR 4- til U23 VM og en 4- til Baltic Cup. Med stammen av roere som NSR nÃ¥ har i klassene fra JC til U23sÃ¥ den avtroppende rosjef fremtiden lyst i møte. Og hans oppsummering av hva som preger klubbens romiljø, nemlig dyktighet, entusiasme og dugnadsÃ¥nd, er vel dekkende for hele klubbens virksomhet!

For øvrig merket de fremmøtte seg den fra Markus (masse navn) Holmemoe vel fremførte og sterkt fortjente takk til verkstedets personell som uten Ã¥ kaste roere til havs stadig reparerer og reparerer. De har selvsagt en skyhøy avlønning for denne helt avgjørende innsatsen for idet hele tatt Ã¥ kunne ha en roklubb, men de skal likevel ha stor og varm takk fra alle roere og deres pÃ¥rørende…