Talk that Talk – i kveld tirsdag 7. februar

Talk that Talk

Kom og hør Roger Wiggin snakke om hvordan alle kan fÃ¥ bÃ¥ten til Ã¥ gÃ¥ enda fortere, og kanskje fÃ¥r du et par pizzastykker der ogsÃ¥! Det foregÃ¥r i andre etasje pÃ¥ klubben, kl 1830-1930!

Roger kommer til fortelle og forklare oss mer om det tekniske i roing; hvordan bÃ¥ter ligger i vannet, Ã¥rearbeid, forholdet mellom bÃ¥t og roer, rytme og mye mer! Destinasjonen er pÃ¥ klubben, i andre etasje.

Dette er en av de beste annledningene, for alle, for å lære litt mer om roingens kunst. Det blir mye tid til spørsmål, så alt du har lurt på (hvertfall mye) vil sannsynligvis bli besvart her!

Dette er en av to “talks”, neste vil handle mer om fysikken. Fordi det fysiske og det tekniske gÃ¥r hÃ¥nd-i-hÃ¥nd med hverandre i roing er det lurt Ã¥ fÃ¥ med seg begge!

Vi ser frem til godt oppmøte med både racerroere, mosjonister, foreldre, onkler, tanter, bestemødre, søsken osv!