Pinsetur i Kristiansand 25. – 28. mai 2012

Pinsetur i Kristiansand  25. – 28. mai 2012

Norges Roforbund inviterer til flott rotur på Sørlandet. Les mer om dette her!

Rotur fra Lillesand, gjennom Blindleia, og til tilbake til Kristiansand.

Neste dag er det tur rundt Flekkerøy med lunsj underveis. Mandag 28. mai legges ruten opp

etter værforholdene rundt i den flotte skjærgården, på Byfjorden eller opp i elva. Lunsj underveis. Retur til roklubben etter ca 25km roing.

Pris er ca kr 650.

Prisen inkluderer tre overnattinger i roklubben, bÃ¥tleie, busstransport Kristiansand – Lillesand, bÃ¥ttransport, frokost tre dager, lunsj tre dager samt én middag. Middag og drikkevarer pÃ¥ restaurant i Kristiansand dekkes av den enkelte.

Ekstra kostnad for eventuelle hotellovernattinger.

Les vedlegget for utfyllende informasjon.

Er du interessert i Ã¥ bli med?

Ta kontakt med Tur- og Trimutvalget ved Marianne Lundh på e-post m-lundh@online.no eller på mobil 900 36 137 snarest og absolutt senest 1. mai 2012.

Deltakeravgift betales til Norges Roforbund konto 5134.06.06152 merket ”Pinsetur” senest 11.mai 2012. PÃ¥melding er bindende.