Julekalendern 2012 15. desember – StrømmeÃ¥ttern

Julekalendern 2012 15. desember – StrømmeÃ¥ttern

Da har vi kommet til desember og det nærmer seg jul og nyttår! Her er det ny luke hver dag med et blinkskudd til å mimre over.

For å se bildene enda bedre, besøk facebooksiden vår! Link er under bildene.

15. desember – StrømmeÃ¥ttern

Dette bildet er tatt under dåpen av den nye åtteren. Åtteren fikk navnet etter professoren Sigmund B Strømme. Strømme var NSR-gutt og var med i NSR-åtteren på femtitallet som da regjerte i Norge. I senere tid var det han som arrangerte tirsdagsåtteren/strømmeåttern, en åtter bestående av mange fra femtitallsåttern som trente hver tirsdag. Rundt båten ser vi deler av mannskapet, deriblant Lukas som er NSRs eldste medlem på over 90å år!

14. desember – For Norge

Så mange som tretten av Roger Wiggins utøvere fra NSR fikk representere Norge i sesongen 2012. Dette er et bilde av den rene NSR 4-ern under årets u23 VM. De gjorde en kjempeinnsats og vinker fornøyd til publikumet etter andreplassen i B finalen.

13.desember Р..og h̴pe at alt vil g̴ bra

12.desember – Noen ganger mÃ¥ man bare hoppe i det…

11.desember – Samhold

Gjør det for laget.

10.desember РSightseeing p̴ en annen m̴te

Sånn kan du også besøke Astrup-Fearnley museet!

8. desember – sol og røde drakter

Dette er tatt under Nordisk Mesterskap. Vi slapp da selvfølgelig ikke unna det typisk nordiske været; ikke veldig varmt og en del vind, men vi fikk også glimt av sol. Som vi ser spiller sol og røde drakter godt på lag!

7. desember – “Hjernene bak det hele”

Her sitter hjernene bak Nordisk Mesterskap 2012. Det er en flere timeslang jobb, og det eneste som kanskje lyser opp dagen er at de får gratis kake tatt med til dem fra kiosken. Å være i måltårnet krever mye konsentrasjon, for det gjelder å trykke på knappen på riktig tidspunkt!

6.desember – “Masters elite”

I NSR har vi en sterk mastersgruppe, så vi kaller dem like gjerne Masters Elite. Her har de akkurat kommet i mål etter å ha slått erkerivalene fra CR.

5.desember – “En herlig gjeng”

Her står de daværende junior Cerne klare til start under årets roathlon på Tunevannet. De tok både 1. og 2. plassen, og fem av dem var blant de seks første! Med slike glimt i øynene er det vanskelig å ikke la seg sjarmere.

4. desember – “Just chillin”

Du blir ikke verdensmester uten restitusjon! Her slapper noen av juniorene av mellom øktene på påskeleir i Belgia. Det er ikke bare utsikten av kjekke gutter som gjør dette bildet så bra, men legg også merke til hvor flatt vannet er!

3.desember – “Salutt til supporterne!”

Dette bildet er også fra Klubbåpningen og er et symbol på NSRs flotte supportergjeng. I denne gjengen finner man alt fra formannen til styremedlemmer, foreldre og søsken. Takk for at dere har heiet oss frem gjennom hele sesongen!

1. desember – første luke

Det virker naturlig Ã¥ starte med et bilde tatt under “the Boat Race” mot CR pÃ¥ KlubbÃ¥pningen. Her er altsÃ¥ et bilde av mixÃ¥tteren tatt av Anne Stine Mollestad. Roere: (cox) Sara Hegge, Sven Ole Nicholaysen (s), Patrick Sture, Markus (masse navn) Holmemo, Nito Simonsen, Nerijus Budovas, Anna Sture, Louise Arve og Sunniva Engh (b). – og ja CR er et eller annet sted bak der