Noen ord om klubbkvelden

9. oktober kl. 18.00 var det annonsert at det skulle være klubbkveld i lokalene til roklubben. Denne kvelden kunne arrangøren friste med NM burgere og drikke som ble fortært i forkant av det faglige innholdet.

Klubbsjefen var noe spent på oppmøte, og gledelig var det at 15 personer møtte opp.

Tema for kvelden var sikkerhetsreglementet. Rosjefen stod for gjennomgangen. På noen av punktene ble det diskusjoner, noe som er bra. Innspill ble tatt med og vurderes før det endelige produktet blir distribuert.

Tur og mosjonssjef Marianne hadde så en orientering om merkingen av båtene. Hva de betyr fargekodene  og hvorfor er de merket som de er.

Det legges opp til en klubbkveld til dette året. Følg med på hjemmesiden for annonsering av tidspunkt. Da er det å håpe at enda flere kommer!