RACEROERNES VENNER TRENGER BIDRAG

Vi tar gjerne imot bidrag som vil bli benyttet til denne store satsningen klubben nå er inne i for raceroingen.

Raceroingen i klubben har større aktivitet enn noen gang; i år hadde vi 7 roere på landslaget (junior og U 23 laget), og i junior VM var det roere fra NSR som representerte Norge i singelsculler; Anna og Oscar. Oscar kom på 4. plass, en utrolig sterk prestasjon. Norges Roforbund har nå organisert roingen under toppnivå i regionale kraftsentre, og NSR har flere kandidater til Kraftsenter Oslo. Det koster klubben å ha med deltakere her, som er helt avgjørende for å få fremgang.

I tillegg har vi mange lovende juniorroere som satser på neste sesong; i år ble Sara og Bente tatt ut på Norges lag i Baltic cup. I NM ble NSR beste klubb med klar margin, og vi vant hele 10 NM som er det beste i klubbens historie.

Klubben har nå en meget dyktig hovedtrener, Roger, og flere assistenttrenere som følger opp roerne.  Vi trenger nye båter og samlet koster denne satsningen mye penger både for å fortsette satsningen internt i klubben samt for å hjelpe roere som vil satse internasjonalt.

Alle bidrag er kjærkomne og kan betales til konto: 6030.05.41200